<body>
Thursday, December 12, 2013 @5:21 PM
| 5:21 PM | 0 comments



Perjalanan kehidupan ini memang tak terduga.
Bila penat melangkah , kita berhenti.

Kadang-kadang tersilap landasan mungkin,
simpang berliku dek hati yang sendiri keliru.

tapi kita kembali kepada Pencipta,
bila rasa seperti tak tahu nak ke mana.
itu fitrahnya.

tapi aku mohon,
hati ini ditetapkan di jalan itu,
kerana puas aku tergelincir sampai kadang aku menangis sendiri
lena ini indah sungguh ya Tuhan

sampai aku sukar menerima kenyataan.

Benarkan aku sentiasa kembali Ya Allah ,
setiap kali kakiku tak mampu bertahan lagi.


ps : Don't forget Kahfi tonight. ^^
In shaa Allah. Gambatte ne!
 *membara-bara semangat.eheh*





Older Post | Newer Post

© every soul has a past

© know your worth

And He found you lost , and guided you [93:7]
FACEBOOK INSTAGRAM FOLLOW
«
»
نورالفرحنا مت سونداري