<body>
Wednesday, June 18, 2014 @2:03 AM
| 2:03 AM | 0 comments

become a leader is not an easy task
bukan bermakna boleh goyang kaki gembira huha huha
bukan juga bermakna lepas tangan wah akulah raja

benar aku takut terbuang
aku takut dibenci
ini amanah dan pastinya tak akan pernah mudah

tetapi apa nak dihairankan jika sesuatu itu kelihatan terbuang?
Rasulullah s.a.w kerana Islam, Baginda terbuang dan dimusuhi,
Namun andai ada manusia yang membuang Baginda,
berpuluh-puluh yang lain menyayanginya.
Kenapa?
Kerana Baginda dibela Allah, tak pernah terbuang dipandanganNya,
 tetap istimewa di hati pencinta Allah dan RasulNya.

tapi Dia Rasulullah. Manusia hebat di sisi Allah.
Bagaimana nasib perjuanganku?
Tahankah aku dengan ujian sebesar amanah ini?
Ya Allah bantu aku


Ya Allah, Kau peliharalah society kami dari umpat caci manusia ya Allah
Kau kuatkan hati kami 
Kau betulkan niat kami Ya Allah
Kau masukkan kasih sayang ke dalam diri setiap dari kami Ya Rahman
Kau kasihanilah kami Tuhan
Kau lindungilah kami Ya Rabb
Kau campakkalah rasa gerun dalam diri kami kepadaMu
Kau yang memegang hati hati kami
Moga jalan yang kami pilih ini menjadi saham kami di akhirat Ya Allah
Hanya padaMu mampu aku memohon.
Hanya padaMu ku letakkan pengharapan.
Makbulkan doaku Ya Allah.
Amin Amin Amin







Older Post | Newer Post

© every soul has a past

© know your worth

And He found you lost , and guided you [93:7]
FACEBOOK INSTAGRAM FOLLOW
«
»
نورالفرحنا مت سونداري