<body>
Monday, June 2, 2014 @1:25 PM
| 1:25 PM | 0 comments


Kotak itu bukan kotak biasa
dan bukan juga luar biasa
tapi kotak petak penuh rasa

ditinggal lama di sudut sana
kerana aku tak bisa buka semula
nanti kembali terbayang di mata
betapa rasa yang tak terduga
menghimpit jantungku tak terkata

dan bila tiba tiba 
aku terasa seperti lepas sudah semua
seperti kuat di dalam dada
ku panjangkan langkah gagah kiranya

tewas lagi
bila terputar segala memori
meninggalkan aku sendiri
sekali ini.

baru aku sedar kini
itu bukan kotak biasa
kerana hati aku tertinggal di dalamnya.
selagi aku tak mampu membukanya
selama itu aku hidup tanpa rasa
kerna kuncinya ibarat tiada.



Older Post | Newer Post

© every soul has a past

© know your worth

And He found you lost , and guided you [93:7]
FACEBOOK INSTAGRAM FOLLOW
«
»
نورالفرحنا مت سونداري